Тема уроку: Узагальнення та систематизація знань,
підготовка до контрольної роботи
- У підручнику повторити параграф 1- 6 на с. 6-44;
Дайте відповіді на питання (усно):
1. Сформулюйте означення чотирикутника, його сторін,
вершин, кутів, діагоналей.
2. Сформулюйте означення, властивості та ознаки:
а) паралелограма;
б) прямокутника;
в) ромба;
г) квадрата.
3. Сформулюйте означення трапеції.
4. Які види трапецій ви знаєте?
5. Сформулюйте означення та властивості середніх ліній
трикутника
і трапеції.
6. Сформулюйте означення та властивості середньої лінії
трапеції.
7. Які чотирикутники називають вписаними в коло?
8. Сформулюйте властивість і ознаку вписаного
чотирикутника.
9. Які чотирикутники називають описаними навколо
кола?
10. Сформулюйте властивість на ознаку описаного
чотирикутника.
11. Сформулюйте означення і властивості площі многокутника.
12. Сформулюйте теорему про площу прямокутника та її наслідок.
13. Сформулюйте теорему про площу паралелограма.
14. Сформулюйте теорему про площу трикутника та її наслідки.
15. Сформулюйте теорему про площу трапеції та її наслідок.
- Переглянути ВІДЕО 1 (чотирикутник), ВІДЕО 2 (прямокутник), ВІДЕО 3 (ромб),
ВІДЕО 4 (паралелограм, ВІДЕО 5 (трапеція);
- Виконати завдання: 347. 350. 365. 374. 388.
Д/З: підготуватися до контрольної роботи, у зошиті виконати завдання
Немає коментарів:
Дописати коментар